Home > Uncategorized > Pak Karim Melenjan Liza

Pak Karim Melenjan Liza

 

Petang itu Liza berbalah dengan ibunya mengenai tanah tapak rumah pusaka suaminya. Siang tadi Pak Karim, orang kaya Kpg. Batang datang menuntut hutang dari Kak Timah. Kalau tak bayar esok tanah pusaka itu akan menjadi milik Pak Karim. Liza berkeras cuba untuk menyelesaikan hutang dengan Pak Karim tapi ibunya tak setuju kerana tidak mempunyai wang $40,000 bagi menyelesaikan hutang tersebut.
Pagi itu Liza seperti biasa ke perigi di belakang rumah untuk mandi sambil berkemban. Kak Timah telah pun pergi menoreh. Tuboh dara Liza yang putih melepak itu cuba seksi bila di baluti kain batik lepas. Liza baru berumor 18 thn.

Tetek Liza yang mungkil pejal itu baru nak tumboh. Puting teteknya yang kemerahan itu mendongak ke atas dan amat keras sekali. Bontot Liza sedikit lebar dan tonggek. Bila berjalan ianya berkeadaan melentik. fefet Liza memang tembam sekali. Bulu hitam yang baru nak tumboh memagari biji kelent*t yang merah itu.
Liza memulakan mandian beliau. Dari celah semak sepasang mata asyik memerhatikan pergerakkan Liza. Pak Karim merasa beruntung benar pagi itu. Rezeki dapat mengendap anak dara sunti mandi takkan di lepaskan begitu sahaja.
Pak Karim mengeluarkan kepala butohnya dari dalam kain. Dia berkata “beruntung kau kepala btg, dapat melancap tengok anak dara sunti mandi”. Pak Karim mengoyang kepala butohnya yang telah tegang itu. Semakin di goyang kepala buoth tua itu semakin kembang dan menegang.
Dari balik semak itu Pak Karim nampak Liza menyelak kainnya sampai ke pangkal peha yang putih gebu itu. Dengan secara automatik kepala btg Pak Karim meledakan air mani bertaburan disekitar semak di hadapanya. Mengigil-gigil tuboh tua itu melayan kesedapan melancap sendiri. Puas hatinya dapat melancap begitu.
Diperhatikan Liza sudah selesai mandi dan mula bergerak balik ke rumahnya. Diikuti Liza dari belakang. Sampai di rumah Liza ke bilik untuk menukar pakaian. Pak Karim naik perlahan ke rumah tersebut dan teruskan aktiviti mengendapnya. Dia tahu time nie kaka timah masih belum balik menoreh.
Liza melonggarkan ikatan kain basah dan menanggalkanya dari tuboh yang halus putih melepak itu. Terliur Pak Karim melihat pandangan yang begitu seksi. Dengan segera kepala btg tua di dalam kainnya menegak naik.

Pak Karim yang tak tahan dengan adengan begitu terus menerkam ke arah Liza. Liza menjerit terkejut” Pak karimmmm… buat apa nie”. Pak Karim berkata” Liza… Pak Karim nak merasa tuboh anak dara sunti… dah laama Pak Karim tak merasa fefet muda”
Liza bersuara kembali” Keluar Pak Karim kalau tak saya menjerit nanti”. Pak Karim menjawab “jeritlah aku tak takut”. Liza merasa panik dengan keberanian Pak Karim. Dalam hatinya berkata “naya aku kali ini, si tua ganyut ini memang dah bernafsu sangat tengok fefet aku ini….. memang punah dara aku dikerjakannya nanti….!”
Tiba tiba Liza dapat satu akal ” Ohhh….. Pak Karim nak rasmikan fefet dara saya yea….! Boleh… saya boleh siap kangkang luas luas untuk Pak Karim tapi dengan satu syarat” Pak Karim segera menjawab “Apakah syaratnya….? “. Liza menyambung “Biar saya cuba lancapkan Pak Karim dulu…. Kalau Pak Karim keluar mani sebelum tamat tempoh 15 minit, Pak Karim di kira kalah dan terpaksa menyerahkan kesemua tanah pusaka ayah saya kembali”.
Pak Karim menggelengkan kepala kerana tidak setuju lalu mengemukakan cadangan balasnya. “Apa kata…. kalau kau berjaya dalam tempoh tu… saya serahkan balik sebahagian saja tanah pusaka tu….!”
Liza termenung sejenak dengan cadangan balas si tua itu. Namun kuasa tawar menawarnya adalah amat terbatas. Akhirnya dia terlintas untuk mengemukakan cadangan tolak ansurnya. “Baiklah…. jika ganjarannya dah terbahagi 2…. maka wajarlah juga masanya pun di kali 2….. iaitu 30 minit.”
Pak Karim nampaknya bersetuju.

Demi persetujuan itu, pantas Liza sendiri berusaha memburaikan kain pelikat Pak Karim. Sambil tangannya giat mengusap si btg hitam, sambil itu jugaklah Liza melucutkan baju orang tua itu. Seronok sungguh Pak Karim dapat peluang bertelanjang bulat di hadapan mata kepala anak dara belasan tahun secantik si Liza. Dah tu pulak, butohnya tak lekang dari belaian jari jari lembut si Liza.
Liza memulakan adengan melancap. Mencanak batang btg itu terpacak mempamirkan gagah. Terpencul kepala btg Pak Karim yang hitam legam tu. Perlahan-lahan Liza mengurut dan menarik pundi buah zakar Pak Karim.
Pada mulanya Pak Karim rileknya saja menimati kesedapan yang disalurkan oleh jari jemari Liza ke serata pelusok butohnya itu. Dia begitu yakin boleh bertahan melewati tempoh 30 minit kerana tadi dia baru saja lepas melancap sepuas puasnya.
Lama kelamaan masa sudah pun menjangkau 25 minit. Liza mulai kelihatan resah. Berbagai cara dia dah lakukan namun si btg hitam itu tetap hanya terpacak keras seperti sejak dari awal tadi. Liza binggung memikirkan kedegilan btg Pak Karim yang nampaknya begitu enggan memuntahkan air mani.
Tidak sedikit pun terlintas difikirannya bahawa Pak Karim baru saja puas melancap sewaktu mengintai Liza mandi tadi. Mujur juga Pak Karim telah menolak cadangan Liza yang awal tadi. Jika tidak, setelah berakhir tempoh 15 minit tadi, sudah pasti Liza yang kalah pertaruhan dan mungkin fefet daranya sudah punah dikerjakan oleh batang btg si tua gayut itu.
Liza dan Pak Karim sama sama menjeling ke arah jam. 27 minit sudah pun berlalu. Airmata mula berlinang membasahi pipi Liza. Sementara di bibir Pak Karim pula sudah terukir senyuman riang bagi meraikan cerahnya peluang untuk bakal mencemari fefet dara si Liza.
Di dalam seliputan airmata, Liza ternampakkan sebuah botol minyak losyen yang berada berhampiran dengan kedudukannya. Pantas akal Liza tertindak untuk mengubah teknik usapannya. Dengan kelam kabut dia membuka penutup botol losyen itu. Kemudian minyak yang ada di dalamnya dicurahkan ke atas kepala btg Pak Karim.

Berlecup lecup bunyi jari jemari Liza mencabar ketegangan btg hitam itu. Serata pelusuk kepanjangan batang btg Pak Karim dikerjakannya dengan teknik minyak losyen tersebut. Bersungguh sungguh Liza menangani usaha untuk memerah keluar air mani Pak Karim.
Berkerut muka Pak Karim menahan kesedapan. Jari halus Liza kemudian bermain di kepala takuk Pak Karim. Dengan menggunakan hujung kukunya yang panjang dan tajam, Liza melurut batang Pak Karim secara perlahan-lahan. Mengigil-gigil bontot Pak Karim menahan kegelian. Penangan minyak losyen berkenaan telah benar benar berjaya membahangkan pundi pundi air mani Pak Karim.
Sekali lagi Liza dan dan Pak Karim menjeling ke arah jam yang menunjukkan kurang dari 30 saat saja lagi masa yang tinggal. Pak Karim mulai meronta ronta dengan kegelisahan yang tidak terhingga. Namun Liza tetap tekun mengengam erat batang hitam Pak Karim dan melancapkannya secara lebih laju.
Pak Karim mengetap gigi. Sebelum ini tak pernah di rasakan di lancapkkan sesedap ini. Liza perhatikan muka Pak Karim merah padam menahan kesedapan. Kekentalan btg hitam itu mulai ganas berdenyut denyut di dalam gengaman tangan Liza. Mata Liza terbeliak merenungi keadaan lubang kencing kepala btg Pak Karim yang semakin luas ternganga.

Melihatkan demikian, Liza pun bertindak melajukan lagi goncangan. Tetapi kini ianya hanya tertumpu kepada bahagian kepala btg Pak Karim itu saja. Ketika masa hanya tinggal tak sampai 5 saat untuk tamat, Pak Karim mulai menjerit” Sial kamu Liza…..! Aku dah tak tahan ni…!” Serentak dengan itu berderailah air mani menyembur dari kepala btg Pak Karim…… Se saat selepas itu jam pun berbunyilah menandakan tamatnya tempoh pertaruhan.
“Selamat gak fefet dara aku ni… Nyaris nyaris tak kena koyak dengan btg hodoh si tua gatal ni….!” Kata Liza di dalam hatinya.

MORE STORY KLIK DISINI

New Libido Gel Untuk Tahan Lama Di ranjang Bersama Orang Tersayang


Pancutan Pramatang Menghantui Anda?

Ia Mengganggu Kehidupan Seks Anda? 8)

Satu cara mudah dan berkesan untuk menghentikan Pancutan Pramatang (premature ejaculation) – Tanpa Pil, Tanpa sebarang alat yang menyakitkan, Tanpa suntikan, Tanpa buku – Hanya Dengan Sapuan Gel – 100% Asli – Tanpa ubatan. Hasil segera dan berkekalan untuk masa yang panjang!

*libido gel pakaging terbaru

*Ada kelulusan KKM

*Kuantiti 5 ml

Mahukah Anda:

* Bertahan selama mana yang ANDA mahu?
* Memberikan pasangan anda orgasm berganda?
* Merasai cengkamannya apabila pasangan anda orgasm?
* Berakhir dengan orgasm terhebat anda, bila saja ANDA mahu?
* Dan bersedia kembali selepas beberapa minit?

Hasilnya segera dan anda tidak perlu:

* Berhenti dan bermula, atau memicit zakar anda.
* Memicit-micit punggung anda atau melakukan senaman.
* Membeli buku, kaset atau pita video yang menghampakan.
* Menunggu berhari, berminggu atau berbulan untuk kesannya

4 Sebab Utama Pancutan Pramatang

#1- Sensitivity Melampau pada kepala zakar anda yang menyebabkan mekanisma pancutan di dalam badan anda menghasilkan KEKEJANGAN.. Kekejangan ini menyebabkan keinginan melampau untuk pancutan. Pada ketika ini pancutan tidak dapat dihalang lagi.

#2- Keinginannya terlalu melampau hinggakan seakan-akan tiada cara yang boleh menghalangnya.

#3- Keberahian yang Terlalu Tinggi disebabkan oleh kelenjar seks yang terlalu aktif. Hormon mengawal ksemua bahagian seksual anda -Daripada keberahian hinggalah ke pancutan. Apabila anda merasa berahi, kelenjar seks dengan pantas akan mengepam hormon ke saluran darah anda.

#4- Pancutan pramatang berlaku apabila tahap hormon seks anda menjadi terlalu tinggi. Hormon anda menjadi tidak seimbang dan anda TIDAK AKAN dapat mengawal pancutan anda.

Gunakan LIBIDO spray pada malam Jumaat anda.
Anda akan dapati detik malam Jumaat anda bersama pasangan akan lebih hebat dan lebih lama!

Di sini kami akan sedaya upaya membantu anda menangani masalah pancutan pramatang melalui kaedah penggunaan bahan yang 100% nya adalah herba.

LIBIDO spray sungguh hebat dan kami berani memberikan anda jaminan 30 hari pulangan wang jika tidak berpuashati dengan hasilnya. Produk ini perlu anda miliki. Simpan satu dalam poket, anda pasti perlukannya.

Tanya Diri Anda 3 Soalan Ini…

* Adakah anda mahu bertahan selama yang ANDA mahu, dan menikmati hubungan seks yang hebat, tanpa perlu memikirkan sama ada anda mampu bertahan lama?
* Adakah anda mahu bertahan cukup lama untuk memberikan kenikmatan maksimum kepada pasangan anda, merasai cengkamannya apabila anda memberikannya orgasm berganda?
* Adakah anda mahu menamatkan kekecewaan dan pancutan pramatang… UNTUK SELAMANYA?

MAKLUMAT LIBIDO-GEL

BAGAIMANA LIBIDO-GEL BOLEH MENJADI BEGITU…..HEBAT?

Beginilah caranya bagaimana LIBIDO-Gel bertindak…
PRESTASI YANG MEMBANGGAKAN
DAN KEPUASAN … Serta – Merta!

LIBIDO-Gel mengandungi campuran herba yang telah digunakan secara tradisi untuk membantu kesihatan seksual seseorang lelaki. Anda hanya perlu mengurutkan LIBIDO-Gel dibawah kepala zakar anda iaitu di bahagian yang mempunyai urat hanya sekali sahaja sebelum persetubuhan. Hanya gunakan LIBIDO-Gel sebelum persetubuhan sahaja, sekiranya anda tidak merancang untuk bersetubuh pada sesuatu hari itu, maka LIBIDO-Gel tidak perlu digunakan.

LIBIDO-Gel akan menyerap sendiri ke dalam kulit organ lelaki dengan cara yang dikenali di German sebagai Transdermal Delivery System. Kaedah ini amat berkesan untuk penyerapan nutrien melalui kulit. Oleh itu, bahan – bahan asli yang telah digunakan turun temurun ini seperti pati dari pelbagai botani, vitamin kompleks dan antioksidan akan meresap terus ke dalam tisu zakar anda dengan pantas, tepat kepada sasarannya (saraf sensitiviti) dan berkesan serta merta. Ianya TIDAK SAMA SEKALI menggunakan GAMBIR SARAWAK di dalam kandungannya.

Oleh itu LUPAKAN semua ini:
Quote:
SUNTIKAN YANG MENYAKITKAN!
UBAT MAKAN YANG MEMPUNYAI KESAN SAMPINGAN!
SENAMAN YANG MEMAKAN MASA TANPA KESAN!
PENANTIAN YANG MENYEKSAKAN!
SAAT – SAAT YANG MEMALUKAN!

Dengan LIBIDO-Gel, segalanya berlaku dengan segera secara semulajadi seperti aksi persetubuhan itu sendiri.

Apakah kandungan LIBIDO-Gel?

Berikut adalah antara kandungan LIBIDO-Gel …

LIBIDO-Gel menggunakan bahan semulajadi yang telah digunakan turun temurun untuk membantu menyelesaikan pelbagai masalah seksual lelaki. LIBIDO-Gel menggunakan air suling, Pudina, Aloe Vera Gel, Olive Squalene, Apricot Kernel Oil, Vitamin C, Extracts of Korean Red Ginseng, Hawthorne Berry, Ginkgo Biloba, Muira Pauma, Catuaba Bark, Cuscuta Seed dan pelbagai lagi didalam formula yang telah terbukti berkesan turun temurun ini dan juga terbukti secara klinikal:

Kekerasan yang luar biasa: Walaupun LIBIDO-Gel tidak direka untuk mengeraskan zakar namun begitu ada sebilangan besar pelanggan kami yang mengatakan bahawa kekerasan zakar mereka adalah jauh lebih hebat selepas menggunakan LIBIDO-Gel. Mungkin ini disebabkan oleh salah satu herba didalam LIBIDO-Gel yang bertugas sebagai agen yang melancarkan peredaran darah di kawasan zakar pengguna.

Kawalan sepenuhnya terhadap pancutan anda: Kesan yang amat nyata LIBIDO-Gel adalah dari segi keupayaan anda untuk mengawal pancutan anda pada kali pertama penggunaan hinggalah anda benar – benar bersedia dan cukup puas untuk melakukan pancutan.

Apakah sebenarnya bahan – bahan semulajadi itu dan bagaimana ia berfungsi?

Seperti yang dapat anda lihat di atas, setiap satu bahan – bahan semulajadi tersebut telah dipilih untuk memberikan kesan – kesan spesifik didalam sistem seksual lelaki…

Tetapi terdapat lebih BANYAK LAGI yang mampu LIBIDO-Gel lakukan untuk anda!
Gabungan formula kami ini telah diuji secara saintifik dan klinikal untuk memberikan kesan – kesan berikut pada jangka panjang.

* Menggalakkan peredaran darah bahagian genital.
* Menguatkan dan membina kelenjar seksual lelaki.
* Merawat Kegelian Melampau.
* Meningkatkan lagi stamina dan kuasa seks anda.
* Merawat Nyilu-nyilu zakar.
* Meningkatkan kekuatan corpora carvenosa.
* Meningkatkan kekuatan seksual secara tradisional.
* Menyokong kesihatan kulit zakar.
* Meningkatkan peredaran darah.
* Mengelakkan kesan keletihan.
* Meningkatkan keinginan seks.
* Meningkatkan potensi pancutan anda.

Tempah New Libido-Gel ™ Online

MORE INFO KLIK DI SINI

  1. No comments yet.
  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

%d bloggers like this: