Archive

Posts Tagged ‘bersetubuh’

Aku Yang Tewas

March 31, 2011 Leave a comment

Menjelang malam, aku bersama kawan baikku Zul sudah berlepas ke KL. Masa
tu jam lebih kurang hampir 7.00 malam. Tujuan kami nak ke belakang panggung
coliseum, hehehe nak jumpa mak nyah. Wuihhhh! lawa-lawa beb. Ada yg cam
sofia jane pon ada nak habag bagi. Masa tu kami memang selalu lepak kat
sana sebab ada sorang mak nyah tu member aku kat kampong. Dia ingat aku tak
kenal. Dah dua tiga kali aku jumpa maka aku pon pura-pura tanya dia, akhirnya
pecah rahsia dia. Ok! Habis bab tu sebab yang tu korang syok beb… ala
jantan sama jantan mana syok bebbbb!

Pas tu kami gi la pulak ke satu pub, emmmmm nama dia aku pon dah tak ingat
sebab dah lama dah, entah ada lagi ke tak aku pon tak tao sebab dah lama tak
gi sana. Tapi tempat dia kat Jln Raja Laut, bawah dia ada bus stand. Kat
situ pon kami ade kenal la dua tiga orang yg kerja kat situ. Dia orang ni
tinggal di Pekan Setapak di atas Kentucky tu…. sewa bilik je… satu bilik
dua orang. Malam itu kami lepak pulak di pub tersebut sampai tutup sebab kami
ada tujuan… hehehe
nak ikut “kenalan” kami balik bilik.

“Zul! ko gi naik teksi la ye… Liza nak naik motor dengan aku la.. boleh la
ek! Mau tak mau Zul terpaksa la naik teksi sama Ela. Masa naik motor tu terasa
juga syoknya sebab… korang tentu paham kan! Liza ni yang paling aku syok
kat dia kat mana korang tau! Haaaa kat bumper diaaa….. waoooooo lebarrrrr.
Itu yang aku stim sangat tu.Sampai kat bilik Liza terus tukar baju tapi sebelum
tu dia cakap kat aku jangan tengok aaa! Yelahhhh kataku, tapi sempat tengok
gak sikit.. pheh! putihhhh. Tapi aku aku buat cam tak tengok la. Kontrol beb.

Tetiba je aku terperasan yang si Liza ni tabur sesuatu kat atas tilam yg sedia
terbentang. Aku takut gak mana la tao kot-kot dia nak pekena aku ke. Lalu aku
tanya dia apa tu. Dia cakap takde per cuma bunga manggar yg dia buat nak kasi
wangi bilik. Wangi bilik? Naper? Bilik u bau busuk ke? tanya ku. Eh!tolong
skit ek. Busuk tak main la… eh eh marah ke. Takkkkkk! jawab Liza. Hmmmm
legaaaa… kalu tak tentu kena halau kuar bilik.tetiba Liza tanya aku… nak
tidor sini ke?…naper? dah nak suruh balik ke tanya ku.. tak la… kalau nak
tidur sini tukar la baju dan suar u tu.

Berdebar plak rasa hati bila dia cakap gitu.. tapi dalam hati punya la seronok
tak terkata. You
ada baju dan suar ganti ke.. Ada jawab dia selamba. Mana? tanyaku.. dia buka
almari terus ambil
spender dia dan dihulur kat aku. Huh u nak suruh I pakai spender u? Hehehehehhahahaha
dia gelak besar! Ha tanya lagi…. mana la nak cari baju dan suar utk u pakai
tapi u pakai ni je lah lalu dihulurnya kain batik kat aku…. mmmmm nak pakai
ke tak nak ni… dalam pikir-pikir tu
aku capai jugek la sebab nanti tak leh tidur kat situ plak, naya je.

Tanpa buang masa aku salin pakai kain batik.. Hehehe pelik tol aku rasa sebab
mana penah aku
berkain batik. Lepas tu aku buat-buat baring kat tilam. Ada la dalam 10-15 minit
aku kat situ tetiba je Liza datang dan terus baring sebelahku.Halamak sukanya
aku. Mula-mula tu takut juga nak sentuh dia sebab aku ni mana la pernah tidur
sebelah pompuan. Aku ni walaupon jahat jugak tapi teruna lagi tau.Konon nak
simpan utk malam penentuan dgn pompuan yg bergelar bini aku
nanti. Tapi aku rasa tak sempat dahhh.

Darah aku dah bergemuruh. Maklumlaaa jahil lagi. Aku jeling Liza yg berpakaian
baju tidur bertali halus… naper jeling-jeling… tiba-tiba je Liza bersuara.
Halamakkk dia nampak laa. Tak de
per…. tengok je aku jawab selamba. Dia senyum.. senyum ada makna tuuuuuu. “Bang!
Tutup lampu bang” aku bingkas bangun dan lap terus gelap lau berjalan semula
ke tilam… aduihhhhhh! Naper? Liza terkejut. Abang tersepak kotak! Kotak hapa
tu… heheheh Liza gelak beso lagi…. kotak kayu buat isi buku….. patut la
keras sangatttt.tapi takpe.aku terus baring semula dan tangan ku bersilang atas
badan Liza.. dia cakap, apa pegang-pegang ni.. aku tarik semula tangan. Dua
tiga minit pas
tu aku silang lagi tangan kat atas badan dia dan terkena pula buah dada dia.
Hish! Apa ni! Dia bersuara lagi.

Alaa takkan tidur saja kut kataku berani. Sambil tu aku beranikan diri urut-urut
kat lengan dia, badan dia, dia dia pulak. Ada can ni. Lalu aku rapatkan badanku
dengan Liza. Hmm harum semerbak. Dipendekkan cerita dapat la aku romen-romen
dengan Liza. Lalu aku cuba masukkan
tanganku dalam baju tidur dia. Mmmmmm dapatttttt! Dapat pegang buah dada dia…
halamakkk boleh tahan gak beso dia.. puting pon dah keras. Aku terus naik atas
badan dia dan nyonyot buah dada dia dr luar baju. Habis basah baju Liza dek air
liur aku. Hmmmmm basaaaaahhh baju Liza ni. Kalu camtu bukak la baju.. kataku..
lalu dia bangaun dan terus melurutkan baju dari tubuh monggel
dia. Tapi aku tak nampak sebab gelap. Bila baring semula aku rasa dah ada per
kat badan dia, tinggal kulit je.

Aku tanpa berlengah terus buang kain batik dan suar dalam yg aku pakai,juga
tinggal kulit je hehe. Pas tu apa lagi bergomol sakan la kami dalam gelap tu.
Tangan ku mencapai lurah di celah kelangkangnya… basahhhh. Tiba-tiba tok…
tok…. tok…. pintu diketok dari luar. Halamakk! Aku punya la takut. Mana la
tau pencegah maksiat pulak yang datang. Tak ke naya. Tapi Zul dan Ela yang
sampai. Fuh! Lega. Kami terus sarungkan pakaian semula tapi aku tetap dengan kain batik.

Bila masok Zul dab Ela senyum je pandang aku dan kata kain batik dia aku pakai.
Pinjam kataku. Ela senyum je lantas berkata “takper pakailah”. Ela bentangkan
tilam kat sebelah dinding. Jarak antara tilam dia dan tilam kami hanya hanya
kurang 4 kaki je. Hishhh kalu buas nanti tersentuh plak dengan Ela dan Zul ni.
Tapi tak pe lah. Malam tu Zul pon pakai kain batik cam aku. Punya la
kelakar…. Lap… lampu ditutup semula dan aku beraksi semula… kami pon
telanjang semula.

Malam ni aku nak cuba beraksi macam blue film punya. Selepas puas hisap dada..
perut pusat lalu aku turun ke celah kelangkang pula… Liza pulak selamba je
buka kelangkangnya. Aku terus mula aksi yang terlalu asing bagiku. Habis ku
jilat ku gigit dan ku kulum segala yang ada di situ. Liza pula cuba kontrol
napas takut didengar dek kawan sebelah tapi ku pasti mereka tentu dengar punya.
Ah! Lantak lah. Sampai lobang bontot Liza pon aku jilat dan korek. Hish stim tol.

Setelah puas kat situ aku panjat semula ke atas dan tanpa disangka-sangka Liza
berkata “nakkkk!
dalam nada amat perlahan. Aku pon nak tapi aku takut. Tapi dek bisikan shaitan
aku tewas juga. Lalu ku hunuskan senjata ku ke lembah gersang Liza…. ploop!
Masukkkk. Lalu bermulalah aksi sorong tarik antara kami. Tetiba je lampu terpasang
dan aku terkedu. Woi! Apa ni! Teriak ku dalam suara yang dikontrol. Malu gak
beb. Aku tak tahan la kata Zul. Asyik dengar suara je tapi tak nampak. Naper ngan
Ela tu. Ela datang bulan la kawann kata Zul. Alaaaa korang buat la
aku nak tengok. Gila per kata ku. Tolong la aku nak tengok laaa. Tak tahan ni. Aku
tanya Liza amacam? Liza angguk. OK?

Hish tak pernah dibuat dek orang ni. Tapi stim punya pasal aku buat jugak la. Ela
dah hanyut dengan mimpinya. Mula-mula tu kekok jugak sebab masih malu tapi lama2
ok la.Aksi kami lebih bertenaga dan Liza bersuara agak kuat dengan bunyian yang
menyetimkan.. emmmmmm
arghhhhh…. dan macam-macam. Korang bayangkan sendirilah bunyi camna ek!. Masa
aksi sorong tarik tu aku dah tak tahan lalu ku cabut batangku dan cengkam
kuat-kuat… kontrolll…. pas tu aku dekatkan batangku pada mulut Liza dan dia
terus cium dan membelai dengan penuh kasih sayang.

Beberapa ketika dia masukkan batangku kemulutnya dan dibuat aksi sorong tarik.
Sementera itu
lidahnya memainkan peranan. Hmm geliiiiiiiii! Dijilatnya kepala senjataku dan
membuatkan aku lupa seketika dan hampir tak tertahan lagi. Lalu kutarik dari
mulutnya dan terus ku benamkan ke dalam lubang nikmatnya. punggongnya bergerak-gerak
dengan aksi ayunan yg maha sedap.

Selepas itu ku pusingkan Liza dan kubenamkan batangku dari arah belakang. Badan
Liza tertunduk ke bawah… hanya bontotnya yang tinggi. Ku teruskan hayunan…
plop plap bunyi yang terbit dari aksi sorong tarikku dek air yang melimpah dari
lurah Liza. Ada la lebih kurang 10 minit ku buat begitu lalu tiba-tiba terasa
tak tertahan lagi dan ku pancutkan ledakan maniku ke dalam rahim Liza.

Bergegar dan bergetar badan Liza menerima henjutan akhir itu. Aku tertiarap
diatas badan Liza juga bergetar badanku melepaskan sisa-sisa mani ku. Dalam pada
itu aku terpandang Zul dengan aksinya sorang diri.. lima pukul satu juga telah
berakhir… habis badan Ela terkena pancutan
maninya. Tapi Ela tetap hanyut. Pas tu aku senyum kat Zul yang juga membalas
senyumanku.. senyum ada maknaaaa tu. Lepas itu kami lena hingga ke pagi.

Pagi tu aku dan Zul tak ke tempat kerja. Kami ponteng. Selepas tengahhari kami
pon balik ke Kajang dan berjanji akan datang semula dua atau tiga malam kemudian.
Demikianlah secebis kisah aku yang tak pernah terpikir untuk buat gitu sebelum
malam pertama telah tewas di tangan pompuan yang bernama Liza.

MORE STORY N MORE SEXUAL LIFE HERE

ADAKAH ANDA CEPAT TEWAS?? BAGAIMANA NAK ATASINYA?

Pengedar Produk Vimax Herbs Original Untuk Pembesaran Zakar.

Vimax Canada – Herba Seksual & Tambah Saiz Zakar – (FREE Diem Krim yang berharga RM69). Gabungan Diem Krim & Vimax akan lagi berkesan. Diem Krim untuk pembesaran zakar & prestasi seksual.
Vimax Produk Yang Diperbuat dari Herba 100% yang diimport khas dari Kanada yang telah mula mendapat tempat di kalangan pengguna Malaysia.
• PENAMBAHAN PANJANG sehingga 3 inci dalam masa 6 bulan
• KEKERASAN MAKSIMA
• KETAHANAN LEBIH LAMA
* Tiada pantang larang dan sesuai walaupun untuk mereka dengan masalah jantung, darah tinggi atau kencing manis.
Vimax Produk Yang Diperbuat dari Herba 100%
Selepas banyak tahun Research dan Development, syarikat ini dengan bangga menawarkan anda satu produk 100% Natural herba dan secara tetap memanjangkan saiz zakar sehingga 3-4 inci dalam panjang dan sehingga 25% dalam lilitan
Adakah Hasilnya Kekal?
Ya, kekal. Anda mengawal pertumbuhan kerana sekali anda mencapai saiz optimum anda anda boleh berhenti mengambil VIMAX PILLS
Apa Vimax dapat melakukan untuk saya?
Memanjangkan zakar sehingga 2 inci dalam masa 3 bulan !
§ Sebahagian besarnya meningkatkan keinginan seks dan stamina anda;
§ pembinaan zakar yang lebih besar, lebih keras;
§ Lebih kukuh dan kepuasan seks yang lebih maksimum;
§ Berhenti pramatang pancutan mani;
§ Rupa zakar anda yang besar dan panjang akan membangkitkan keinginan pasangan anda untuk seks.
§ Darah akan mengalir dengan sempurna ke daerah zakar untuk maksimumkan kekerasan zakar dalam jangka masa yang panjang seperti yang anda mahukan.
Bilakah keputusan maksimum dapat dilihat ?
MINGGU 4: Dalam beberapa minggu perubahan ketara akan kelihatan di mana keluasan zakar anda dan pembinaan lebih panjang berkekalan
MINGGU 8: Kemudian, selepas sebulan atau dua, anda akan menyaksikan satu perubahan dalam kepanjangan zakar anda dan sekali lagi anda akan perhatikan zakar lebih besar dan lebih tebal.
MINGGU 9+: Perubahan ketara di mana saiz yang lebih panjang dan besar seperti yang anda idamkan dan mimpikan selama ini.
Sebarang kesan sampingan akan dialami?
Jawapan adalah TIDAK. Vimax Pills dibuat dari 100% bahan semula jadi. Ia adalah satu formula herba yang selamat yang tidak memerlukan preskripsi doctor. Apa yang anda perlukan ialah anda perlu minum air suam dengan kadar yang banyak.
Ada tak faedah lain daripada Vimax Pills?
Vimax akan memperbaiki anda kesihatan seksual keseluruhan, membuat anda berasa lebih muda dan anda akan telah kepuasan seks lebih menyeronokkan. Anda boleh mengambil satu biji pil 2 kali setiap hari untuk mengekalkan kesan-kesan VIMAX PILLS dalam sistem anda dan untuk menggalakkan peningkatan kelelakian.
Untuk berapa lama anda mencadangkan penggunaan vimax untuk kesan yang lebih baik?
Kita mencadangkan membeli sekurang-kurangnya 3 atau 4 Vimax Bottles untuk hasil-hasil terbaik. Anda perlu memahami bahawa struktur badan amat penting dalam pembinaan zakar anda.
Segala maklumat ini diambil daripada web di bawah:-
http://www.pillsexpert.com
Harga RM329 sebotol ada 30 biji. (FREE Diem Krim yang berharga RM69). Gabungan Diem Krim & Vimax akan lagi berkesan. Diem Krim untuk pembesaran zakar & prestasi seksual.
AMARAN : AWAS DGN VIMAX TIRUAN YG BEWARNA KAPSUL BIRU PUTIH KERANA IA BUKANNYA VIMAX ASLI. KESANNYA BAHAYA KERANA ADA STEROID. KAMI JUAL HANYA ORIGINAL CANADA WARNA BROWN 100% HERBA TANPA STEROID.
Jika ada steroid, makan sebiji terus rasa kesan luar biasa seperti kapsul biru putih yg tiruan.
Tetapi Original 100% herba warna brown, makan seminggu pun tidak ada kesan luar biasa. Sudah jelas ia tiada kandungan steroid kerana herba bertindak perlahan2, semakin lama amalkan, semakin bagus
Kami satu2nya importer vimax yg sah dari pillsexpert Canada. Official website Canada http://www.pillsexpert.com
CARA MEMBUAT TEMPAHAN
Tempahan boleh dibuat melalui:-
Maybank2u.com / Maybank Atm Cash Deposit
1. Bankin RM329 ke Akaun :-Mayban(155015219871)
2. Simpan segala bukti transaksi pembayaran anda.
(Simpan sehingga anda menerima barangan anda)
3. Sms / Call : 017-3468224
Berikan maklumat lengkap berikut :-

Nama anda alamat anda bank jumlah tarikh masa Code : VH
SMS SEGERA UTK HARGA DISKAUN DAN FREE GIFT UTK PELANGGAN TERAWAL-0173468224
CASH N DELIVERY-KUALA LUMPUR-SELANGOR-SEREMBAN-MELAKA-SEGAMAT(WAKTU TERTENTU SHJ)
ONLINE ORDER-MALAYSIA(FREE POS LAJU)-SINGAPORE-BRUNEI-INDONESIA

MORE INFO-KLIK DI SINI

Pak Karim Melenjan Liza

March 31, 2011 Leave a comment

 

Petang itu Liza berbalah dengan ibunya mengenai tanah tapak rumah pusaka suaminya. Siang tadi Pak Karim, orang kaya Kpg. Batang datang menuntut hutang dari Kak Timah. Kalau tak bayar esok tanah pusaka itu akan menjadi milik Pak Karim. Liza berkeras cuba untuk menyelesaikan hutang dengan Pak Karim tapi ibunya tak setuju kerana tidak mempunyai wang $40,000 bagi menyelesaikan hutang tersebut.
Pagi itu Liza seperti biasa ke perigi di belakang rumah untuk mandi sambil berkemban. Kak Timah telah pun pergi menoreh. Tuboh dara Liza yang putih melepak itu cuba seksi bila di baluti kain batik lepas. Liza baru berumor 18 thn.

Tetek Liza yang mungkil pejal itu baru nak tumboh. Puting teteknya yang kemerahan itu mendongak ke atas dan amat keras sekali. Bontot Liza sedikit lebar dan tonggek. Bila berjalan ianya berkeadaan melentik. fefet Liza memang tembam sekali. Bulu hitam yang baru nak tumboh memagari biji kelent*t yang merah itu.
Liza memulakan mandian beliau. Dari celah semak sepasang mata asyik memerhatikan pergerakkan Liza. Pak Karim merasa beruntung benar pagi itu. Rezeki dapat mengendap anak dara sunti mandi takkan di lepaskan begitu sahaja.
Pak Karim mengeluarkan kepala butohnya dari dalam kain. Dia berkata “beruntung kau kepala btg, dapat melancap tengok anak dara sunti mandi”. Pak Karim mengoyang kepala butohnya yang telah tegang itu. Semakin di goyang kepala buoth tua itu semakin kembang dan menegang.
Dari balik semak itu Pak Karim nampak Liza menyelak kainnya sampai ke pangkal peha yang putih gebu itu. Dengan secara automatik kepala btg Pak Karim meledakan air mani bertaburan disekitar semak di hadapanya. Mengigil-gigil tuboh tua itu melayan kesedapan melancap sendiri. Puas hatinya dapat melancap begitu.
Diperhatikan Liza sudah selesai mandi dan mula bergerak balik ke rumahnya. Diikuti Liza dari belakang. Sampai di rumah Liza ke bilik untuk menukar pakaian. Pak Karim naik perlahan ke rumah tersebut dan teruskan aktiviti mengendapnya. Dia tahu time nie kaka timah masih belum balik menoreh.
Liza melonggarkan ikatan kain basah dan menanggalkanya dari tuboh yang halus putih melepak itu. Terliur Pak Karim melihat pandangan yang begitu seksi. Dengan segera kepala btg tua di dalam kainnya menegak naik.

Pak Karim yang tak tahan dengan adengan begitu terus menerkam ke arah Liza. Liza menjerit terkejut” Pak karimmmm… buat apa nie”. Pak Karim berkata” Liza… Pak Karim nak merasa tuboh anak dara sunti… dah laama Pak Karim tak merasa fefet muda”
Liza bersuara kembali” Keluar Pak Karim kalau tak saya menjerit nanti”. Pak Karim menjawab “jeritlah aku tak takut”. Liza merasa panik dengan keberanian Pak Karim. Dalam hatinya berkata “naya aku kali ini, si tua ganyut ini memang dah bernafsu sangat tengok fefet aku ini….. memang punah dara aku dikerjakannya nanti….!”
Tiba tiba Liza dapat satu akal ” Ohhh….. Pak Karim nak rasmikan fefet dara saya yea….! Boleh… saya boleh siap kangkang luas luas untuk Pak Karim tapi dengan satu syarat” Pak Karim segera menjawab “Apakah syaratnya….? “. Liza menyambung “Biar saya cuba lancapkan Pak Karim dulu…. Kalau Pak Karim keluar mani sebelum tamat tempoh 15 minit, Pak Karim di kira kalah dan terpaksa menyerahkan kesemua tanah pusaka ayah saya kembali”.
Pak Karim menggelengkan kepala kerana tidak setuju lalu mengemukakan cadangan balasnya. “Apa kata…. kalau kau berjaya dalam tempoh tu… saya serahkan balik sebahagian saja tanah pusaka tu….!”
Liza termenung sejenak dengan cadangan balas si tua itu. Namun kuasa tawar menawarnya adalah amat terbatas. Akhirnya dia terlintas untuk mengemukakan cadangan tolak ansurnya. “Baiklah…. jika ganjarannya dah terbahagi 2…. maka wajarlah juga masanya pun di kali 2….. iaitu 30 minit.”
Pak Karim nampaknya bersetuju.

Demi persetujuan itu, pantas Liza sendiri berusaha memburaikan kain pelikat Pak Karim. Sambil tangannya giat mengusap si btg hitam, sambil itu jugaklah Liza melucutkan baju orang tua itu. Seronok sungguh Pak Karim dapat peluang bertelanjang bulat di hadapan mata kepala anak dara belasan tahun secantik si Liza. Dah tu pulak, butohnya tak lekang dari belaian jari jari lembut si Liza.
Liza memulakan adengan melancap. Mencanak batang btg itu terpacak mempamirkan gagah. Terpencul kepala btg Pak Karim yang hitam legam tu. Perlahan-lahan Liza mengurut dan menarik pundi buah zakar Pak Karim.
Pada mulanya Pak Karim rileknya saja menimati kesedapan yang disalurkan oleh jari jemari Liza ke serata pelusok butohnya itu. Dia begitu yakin boleh bertahan melewati tempoh 30 minit kerana tadi dia baru saja lepas melancap sepuas puasnya.
Lama kelamaan masa sudah pun menjangkau 25 minit. Liza mulai kelihatan resah. Berbagai cara dia dah lakukan namun si btg hitam itu tetap hanya terpacak keras seperti sejak dari awal tadi. Liza binggung memikirkan kedegilan btg Pak Karim yang nampaknya begitu enggan memuntahkan air mani.
Tidak sedikit pun terlintas difikirannya bahawa Pak Karim baru saja puas melancap sewaktu mengintai Liza mandi tadi. Mujur juga Pak Karim telah menolak cadangan Liza yang awal tadi. Jika tidak, setelah berakhir tempoh 15 minit tadi, sudah pasti Liza yang kalah pertaruhan dan mungkin fefet daranya sudah punah dikerjakan oleh batang btg si tua gayut itu.
Liza dan Pak Karim sama sama menjeling ke arah jam. 27 minit sudah pun berlalu. Airmata mula berlinang membasahi pipi Liza. Sementara di bibir Pak Karim pula sudah terukir senyuman riang bagi meraikan cerahnya peluang untuk bakal mencemari fefet dara si Liza.
Di dalam seliputan airmata, Liza ternampakkan sebuah botol minyak losyen yang berada berhampiran dengan kedudukannya. Pantas akal Liza tertindak untuk mengubah teknik usapannya. Dengan kelam kabut dia membuka penutup botol losyen itu. Kemudian minyak yang ada di dalamnya dicurahkan ke atas kepala btg Pak Karim.

Berlecup lecup bunyi jari jemari Liza mencabar ketegangan btg hitam itu. Serata pelusuk kepanjangan batang btg Pak Karim dikerjakannya dengan teknik minyak losyen tersebut. Bersungguh sungguh Liza menangani usaha untuk memerah keluar air mani Pak Karim.
Berkerut muka Pak Karim menahan kesedapan. Jari halus Liza kemudian bermain di kepala takuk Pak Karim. Dengan menggunakan hujung kukunya yang panjang dan tajam, Liza melurut batang Pak Karim secara perlahan-lahan. Mengigil-gigil bontot Pak Karim menahan kegelian. Penangan minyak losyen berkenaan telah benar benar berjaya membahangkan pundi pundi air mani Pak Karim.
Sekali lagi Liza dan dan Pak Karim menjeling ke arah jam yang menunjukkan kurang dari 30 saat saja lagi masa yang tinggal. Pak Karim mulai meronta ronta dengan kegelisahan yang tidak terhingga. Namun Liza tetap tekun mengengam erat batang hitam Pak Karim dan melancapkannya secara lebih laju.
Pak Karim mengetap gigi. Sebelum ini tak pernah di rasakan di lancapkkan sesedap ini. Liza perhatikan muka Pak Karim merah padam menahan kesedapan. Kekentalan btg hitam itu mulai ganas berdenyut denyut di dalam gengaman tangan Liza. Mata Liza terbeliak merenungi keadaan lubang kencing kepala btg Pak Karim yang semakin luas ternganga.

Melihatkan demikian, Liza pun bertindak melajukan lagi goncangan. Tetapi kini ianya hanya tertumpu kepada bahagian kepala btg Pak Karim itu saja. Ketika masa hanya tinggal tak sampai 5 saat untuk tamat, Pak Karim mulai menjerit” Sial kamu Liza…..! Aku dah tak tahan ni…!” Serentak dengan itu berderailah air mani menyembur dari kepala btg Pak Karim…… Se saat selepas itu jam pun berbunyilah menandakan tamatnya tempoh pertaruhan.
“Selamat gak fefet dara aku ni… Nyaris nyaris tak kena koyak dengan btg hodoh si tua gatal ni….!” Kata Liza di dalam hatinya.

MORE STORY KLIK DISINI

New Libido Gel Untuk Tahan Lama Di ranjang Bersama Orang Tersayang


Pancutan Pramatang Menghantui Anda?

Ia Mengganggu Kehidupan Seks Anda? 8)

Satu cara mudah dan berkesan untuk menghentikan Pancutan Pramatang (premature ejaculation) – Tanpa Pil, Tanpa sebarang alat yang menyakitkan, Tanpa suntikan, Tanpa buku – Hanya Dengan Sapuan Gel – 100% Asli – Tanpa ubatan. Hasil segera dan berkekalan untuk masa yang panjang!

*libido gel pakaging terbaru

*Ada kelulusan KKM

*Kuantiti 5 ml

Mahukah Anda:

* Bertahan selama mana yang ANDA mahu?
* Memberikan pasangan anda orgasm berganda?
* Merasai cengkamannya apabila pasangan anda orgasm?
* Berakhir dengan orgasm terhebat anda, bila saja ANDA mahu?
* Dan bersedia kembali selepas beberapa minit?

Hasilnya segera dan anda tidak perlu:

* Berhenti dan bermula, atau memicit zakar anda.
* Memicit-micit punggung anda atau melakukan senaman.
* Membeli buku, kaset atau pita video yang menghampakan.
* Menunggu berhari, berminggu atau berbulan untuk kesannya

4 Sebab Utama Pancutan Pramatang

#1- Sensitivity Melampau pada kepala zakar anda yang menyebabkan mekanisma pancutan di dalam badan anda menghasilkan KEKEJANGAN.. Kekejangan ini menyebabkan keinginan melampau untuk pancutan. Pada ketika ini pancutan tidak dapat dihalang lagi.

#2- Keinginannya terlalu melampau hinggakan seakan-akan tiada cara yang boleh menghalangnya.

#3- Keberahian yang Terlalu Tinggi disebabkan oleh kelenjar seks yang terlalu aktif. Hormon mengawal ksemua bahagian seksual anda -Daripada keberahian hinggalah ke pancutan. Apabila anda merasa berahi, kelenjar seks dengan pantas akan mengepam hormon ke saluran darah anda.

#4- Pancutan pramatang berlaku apabila tahap hormon seks anda menjadi terlalu tinggi. Hormon anda menjadi tidak seimbang dan anda TIDAK AKAN dapat mengawal pancutan anda.

Gunakan LIBIDO spray pada malam Jumaat anda.
Anda akan dapati detik malam Jumaat anda bersama pasangan akan lebih hebat dan lebih lama!

Di sini kami akan sedaya upaya membantu anda menangani masalah pancutan pramatang melalui kaedah penggunaan bahan yang 100% nya adalah herba.

LIBIDO spray sungguh hebat dan kami berani memberikan anda jaminan 30 hari pulangan wang jika tidak berpuashati dengan hasilnya. Produk ini perlu anda miliki. Simpan satu dalam poket, anda pasti perlukannya.

Tanya Diri Anda 3 Soalan Ini…

* Adakah anda mahu bertahan selama yang ANDA mahu, dan menikmati hubungan seks yang hebat, tanpa perlu memikirkan sama ada anda mampu bertahan lama?
* Adakah anda mahu bertahan cukup lama untuk memberikan kenikmatan maksimum kepada pasangan anda, merasai cengkamannya apabila anda memberikannya orgasm berganda?
* Adakah anda mahu menamatkan kekecewaan dan pancutan pramatang… UNTUK SELAMANYA?

MAKLUMAT LIBIDO-GEL

BAGAIMANA LIBIDO-GEL BOLEH MENJADI BEGITU…..HEBAT?

Beginilah caranya bagaimana LIBIDO-Gel bertindak…
PRESTASI YANG MEMBANGGAKAN
DAN KEPUASAN … Serta – Merta!

LIBIDO-Gel mengandungi campuran herba yang telah digunakan secara tradisi untuk membantu kesihatan seksual seseorang lelaki. Anda hanya perlu mengurutkan LIBIDO-Gel dibawah kepala zakar anda iaitu di bahagian yang mempunyai urat hanya sekali sahaja sebelum persetubuhan. Hanya gunakan LIBIDO-Gel sebelum persetubuhan sahaja, sekiranya anda tidak merancang untuk bersetubuh pada sesuatu hari itu, maka LIBIDO-Gel tidak perlu digunakan.

LIBIDO-Gel akan menyerap sendiri ke dalam kulit organ lelaki dengan cara yang dikenali di German sebagai Transdermal Delivery System. Kaedah ini amat berkesan untuk penyerapan nutrien melalui kulit. Oleh itu, bahan – bahan asli yang telah digunakan turun temurun ini seperti pati dari pelbagai botani, vitamin kompleks dan antioksidan akan meresap terus ke dalam tisu zakar anda dengan pantas, tepat kepada sasarannya (saraf sensitiviti) dan berkesan serta merta. Ianya TIDAK SAMA SEKALI menggunakan GAMBIR SARAWAK di dalam kandungannya.

Oleh itu LUPAKAN semua ini:
Quote:
SUNTIKAN YANG MENYAKITKAN!
UBAT MAKAN YANG MEMPUNYAI KESAN SAMPINGAN!
SENAMAN YANG MEMAKAN MASA TANPA KESAN!
PENANTIAN YANG MENYEKSAKAN!
SAAT – SAAT YANG MEMALUKAN!

Dengan LIBIDO-Gel, segalanya berlaku dengan segera secara semulajadi seperti aksi persetubuhan itu sendiri.

Apakah kandungan LIBIDO-Gel?

Berikut adalah antara kandungan LIBIDO-Gel …

LIBIDO-Gel menggunakan bahan semulajadi yang telah digunakan turun temurun untuk membantu menyelesaikan pelbagai masalah seksual lelaki. LIBIDO-Gel menggunakan air suling, Pudina, Aloe Vera Gel, Olive Squalene, Apricot Kernel Oil, Vitamin C, Extracts of Korean Red Ginseng, Hawthorne Berry, Ginkgo Biloba, Muira Pauma, Catuaba Bark, Cuscuta Seed dan pelbagai lagi didalam formula yang telah terbukti berkesan turun temurun ini dan juga terbukti secara klinikal:

Kekerasan yang luar biasa: Walaupun LIBIDO-Gel tidak direka untuk mengeraskan zakar namun begitu ada sebilangan besar pelanggan kami yang mengatakan bahawa kekerasan zakar mereka adalah jauh lebih hebat selepas menggunakan LIBIDO-Gel. Mungkin ini disebabkan oleh salah satu herba didalam LIBIDO-Gel yang bertugas sebagai agen yang melancarkan peredaran darah di kawasan zakar pengguna.

Kawalan sepenuhnya terhadap pancutan anda: Kesan yang amat nyata LIBIDO-Gel adalah dari segi keupayaan anda untuk mengawal pancutan anda pada kali pertama penggunaan hinggalah anda benar – benar bersedia dan cukup puas untuk melakukan pancutan.

Apakah sebenarnya bahan – bahan semulajadi itu dan bagaimana ia berfungsi?

Seperti yang dapat anda lihat di atas, setiap satu bahan – bahan semulajadi tersebut telah dipilih untuk memberikan kesan – kesan spesifik didalam sistem seksual lelaki…

Tetapi terdapat lebih BANYAK LAGI yang mampu LIBIDO-Gel lakukan untuk anda!
Gabungan formula kami ini telah diuji secara saintifik dan klinikal untuk memberikan kesan – kesan berikut pada jangka panjang.

* Menggalakkan peredaran darah bahagian genital.
* Menguatkan dan membina kelenjar seksual lelaki.
* Merawat Kegelian Melampau.
* Meningkatkan lagi stamina dan kuasa seks anda.
* Merawat Nyilu-nyilu zakar.
* Meningkatkan kekuatan corpora carvenosa.
* Meningkatkan kekuatan seksual secara tradisional.
* Menyokong kesihatan kulit zakar.
* Meningkatkan peredaran darah.
* Mengelakkan kesan keletihan.
* Meningkatkan keinginan seks.
* Meningkatkan potensi pancutan anda.

Tempah New Libido-Gel ™ Online

MORE INFO KLIK DI SINI

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.